Obchodní podmínkyI. OBECNÉ INFORMACE
II. DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY Vybrané zboží bude kupujícímu doručeno v časovém rozmezí 2 - 5 dnů od přijetí objednávky od kupujícího prodávajícím, a to v závislosti na zvoleném způsobu dodání.
Odběrné místo - Cena při platbě předem 69 Kč, s dobírkou 79 Kč na území České republiky. Na základě objednávky bude zákazník prostřednictvím SMS vyzván k odběru. Na odběrná místa lze podat balíky pouze do obvodu 120 cm (součet tří stran) a do maximální hmotnosti 5 kg. Při přesáhnutí daných hodnot je naúčtován příplatek 70 Kč nebo balíček bude zaslán kurýrní službou za 119 Kč.
Informace ohledně kontaktních údajů, možnosti platby, mapy a otevírací doby naleznete na www.zasilkovna.cz
GLS - Cena při platbě předem 99 Kč, s dobírkou 119 Kč na území České republiky. - Dodání do 2-5 pracovních dnů.
2. Platební podmínky Dobírka - platíte při převzetí zboží. Platba předem - bankovním převodem
III. REKLAMACE Není-li stanoveno či dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího z odpovědnosti za vady zboží příslušnými ustanoveními: § 1914 až 1925, § 2009 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku, v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. V případě vztahu kupujícího a podnikatele se vzájemná práva z odpovědnosti za vady řídí Zákonem o obchodních korporacích, v platném znění, nebude-li dohodnuto jinak.
1/ Poškozené zboží přepravou Pokud zásilka jeví viditelné poškození, prosíme, nepřebírejte zásilku nebo ji otevřete přímo před kurýrem a sepište s ním protokol o poškození.
Pokud byl obal nepoškozený, ale zboží uvnitř bylo poškozené přepravou, tak nás neváhejte ihned kontaktovat na reklamační oddělení. Doporučujeme veškeré reklamace hlásit písemně a do přílohy vložit příslušnou fotodokumentaci. Reklamaci je potřeba uplatit nejpozději do 3 dne po dni doručení zboží u přepravní společnosti. Z tohoto důvodu doporučujeme reklamaci nahlásit naší firmě na reklamační oddělení nejpozději do 2 dnů po dni doručení.
2/ Reklamace zboží v záruční době Reklamaci oznamte neprodleně na reklamační oddělení (doporučujeme písemně), vždy je potřeba uvést popis závady a číslo daňového dokladu, na který bylo zboží zakoupeno. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o přijetí reklamace, které bude kupujícímu zasláno na jeho email, který uvedl v objednávce nebo z kterého písemně oznamoval reklamaci zboží K reklamovanému zboží je potřeba uvést popis vady výrobku a jakým způsobem se projevuje. Dále je potřeba uvést číslo daňového dokladu – faktury, na základě kterého kupující zboží od prodávajícího zakoupil.
Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je u fyzických osob 30 dnů. Reklamační lhůta počíná běžet ode dne následujícího od uplatnění reklamace. U právnických osob není určena zákonná lhůta, ale společnost BALVARO LIMITED odštěpný závod se snaží dodržovat stejnou lhůtu jako je určeno u reklamací fyzických osob. Zákonem stanovenou lhůtu lze ve výjimečných situacích prodloužit na základě domluvy mezi kupujícím a prodávajícím, a to až na 60 dnů.
Reklamované zboží zašle kupující na reklamační oddělení BALVARO LIMITED odštěpný závod. Jeho adresa je uvedena vždy na faktuře nebo v nákupním řádu na www.dumhracek.cz. Přiměřené náklady na dopravu budou kupujícímu vyplaceny v případě, že reklamace bude uznána a bude kupujícím doložena účtenka za poštovné atd. na adresu: info@dumhracek.cz. Nelze reklamovat dárky připojené k objednávce nebo k položce.
IV. VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ
Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží, počínaje od následujícího dne od převzetí zboží. Lhůta se vztahuje i na zboží, které bylo osobně převzato. Informaci o odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat nebo přinést osobně na reklamační adresu BALVARO LIMITED odštěpný závod. V případě osobního odběru na některém z odběrných míst lze zboží vrátit prodávajícímu přes dané odběrné místo (tuto skutečnost je potřeba nejdříve nahlásit společnosti BALVARO LIMITED odštěpný závod, která musí tuto skutečnost předem nahlásit společnosti Zásilkovna.cz). Zachovanou hůtou pro odstoupení se považuje, pokud spotřebitel v jejím průběhu (14 kalendářních dnů) odešle společnosti BALVARO LIMITED odštěpný závod oznámení, že od smlouvy odstupuje. Mail: info@obchodhracek.cz V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Toto právo však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží, či dočasného používání zboží.
Upozornění: vrácené zboží na dobírku nebude akceptováno
V. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 2/ Tyto údaje jsou plně zabezpečeny a nebudou poskytovány žádné třetí osobě s výjimkou, kdy je poskytnutí údajů (jméno a příjmení, adresa, email, telefon) nezbytnou podmínkou doručení zboží. Veškeré smlouvy jsou po svém uzavření archivovány prodejcem v elektronické formě a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu Lorde Mall s.r.o..
Tyto podmínky jsou platné od 14. 10. 2020 |